به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش امید به بهبود تقاضای فولاد -26/04/1392

مرکز خدمات فولاد ایران- در آخرین نظرسنجی استیل ایندکس از بازارهای فولاد جهان شرکت های بیشتری درامریکای شمالی، اروپا و آسیا به بهبود تقاضای فولاد در سه ماه آینده امیدوار بودند. امید به بهبود قیمت فولاد نیز در امریکا و سطح جهان افزایش یافت ولی در اروپا از هفته قبل کمی کمتر بود.

25 درصد از شرکت های حاضر در نظرسنجی از سطح جهان انتظار داشتند سه ماه آینده فروش بهتری داشته باشند که هفته قبل این آمار 6 درصد بود. 52 درصد نیز ثبات تقاضا را پیش بینی نمودند. در امریکا امید به بهبود تقاضای فعالان بازار فولاد از 25 درصد به 35 درصد رسید و 53 درصد ثبات و 12 درصد افت آن را برآورد کردند. 19 درصد از اروپایی های حاضر در نظرسنجی افزایش تقاضا و 62 درصد ثبات آن را پیش بینی نمودند.

بین حاضرین در نظرسنجی از امریکای شمالی 59 درصد رشد قیمت و 24 درصد افت آن را برآورد کردند. در سطح جهان 40 درصد افزایش قیمت و 37 درصد ثبات آن را برآورد نمودند. 27 درصد اروپایی ها در انتظار بهبود قیمت فولاد و 54 درصد منتظر ثبات آن بودند.

همچنین 38 درصد از امریکایی های حاضر در نظرسنجی نسبت به هفته گذشته موجودی بالاتری در انبارها داشتند. 91 درصد از کاهش موجودی فولاد خود خبر دادند. در اروپا موجودی فولاد 71 درصد از حاضرین در نظرسنجی با ثبات و 25 درصد کاهش یافته بود. در سطح جهان موجودی انبار فولاد 19 درصد افزایش و 23 درصد کاهش یافته بود.

۲۶ تیر ۱۳۹۲ ۱۴:۰۳
تعداد بازدید : ۶۸۹
کد خبر : ۱۷,۳۸۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید