به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

احتمال افزایش قیمت ورق روغنی صادراتی ژاپن

تولیدکنندگان ژاپنی در تلاشند تا قیمت ورق روغنی صادراتی خود را برای فروش به بازارهای آسیایی برای تحویل جولای تا سپتامبر به 600 دلار در تن فوب افزایش بدهند. آنها درصدد آغاز مذاکرات برای قراردادهای تحویل جولای تا سپتامبر با خریداران آسیایی هستند. و در حال حاضر در حال انجام آخرین تحقیقات خود برای این افزایش قیمت هستند.

با توجه به بالا رفتن قیمت ورق روغنی در بازارهای داخلی چین، تولیدکنندگان ژاپن امیدوارند بتوانند ورق روغنی خود را حتی در قیمت 580 دلار در تن فوب به این بازار بفروشند.

شرکت اوهان استیل چین به مشتریان داخلی خود اعلام کرده که قیمت ورق روغنی را برای تحویل جولای به 520 دلار در تن افزایش خواهد داد. که این قیمت یعنی 630 دلار سی ان اف (البته با عوارض صادراتی قبل) که این رقم در مقایسه با قیمت 560 دلار در تنی بائواستیل بسیار پایین است. در نتیجه، بائواستیل قیمت ورق روغنی خود را برای تحویل جولای افزایش بیشتری نسبت به اوهان استیل خواهد داد.

در بازار صادرات، ورق روغنی ژاپن هنوز قیمتهای زیر 500 دلار در تن برای تحویل به خریداران آسیایی وجود دارد ولی تولیدکنندگان این کشور سعی دارند با حذف قیمتهای زیر 500 دلار در تن فوب، قیمتهای خود را برای فصل سوم تا 100 دلار افزایش بدهند.

۲۶ خرداد ۱۳۸۸ ۱۰:۲۸
تعداد بازدید : ۹۱۶
کد خبر : ۱,۷۴۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید