به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

امیدواری به بازار ورق در اروپا

امیدواری به بازار ورق در شمال اروپا در حال افزایش است. علت این امر ثبات قیمت ورق گرم است. نشانه هایی از افزایش تقاضا هم در این منطقه به چشم می خورد. بخصوص در مورد بخش اتومبیل سازی، ولی بخش ساختمان سازی همچنان متوقف است.

تولید به نحو بارزی کاهش یافته و به همین علت زمان تحویل سفارشات طولانی تر شده است. چون برنامه ریزی برای آن نمی تواند به سادگی گذشته باشد، همین امر به افزایش قیمتها منجر شده است.

یکی از تولیدکنندگان آلمانی اظهار داشته که این به معنای بازگشت بازار به سطح سال قبل نیست. در بخش تولید، مسائل فنی زیادی باید تغییر کند. در حال حاضر از آسیا ورق وارد نمی شود . از آنجاکه نسبت به آینده اطمینانی نیست، کسی حاضر به قبول ریسک خرید کالا و دریافت آن در طول 4 ماه آینده نیست. تنها یک سفارش 20 هزار تن به افریقای جنوبی برای ورق گالوانیزه داده شده که بزودی به بازار اروپا وارد خواهد شد.

در حال حاضر ورق گرم محصول اروپا در قیمت 360 تا 400 یورو تحویل درب کارخانه پیشنهاد می شود و احتمال داده می شود قیمت آن تا 20 یورو هر تن برای تحویل آگوست بالا برود. قیمت ورق سرد هم تحویل جولای در پایه 430 تا 440 یورو می باشد ولی تحویل آگوست همین کالا 450 یورو هر تن پیشنهاد شده است.

۳۰ خرداد ۱۳۸۸ ۱۱:۰۴
تعداد بازدید : ۷۸۵
کد خبر : ۱,۷۶۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید