به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

کاهش خطر حمله امریکا به سوریه و بهبود بازار بیلت سی آی اس -21/06/1392

مرکز خدمات فولاد ایران- خطر حمله غرب به سوریه کاهش یافته در نتیجه تقاضای خرید بیلت سی آی اس بهتر شده از طرفی کاهش قیمت ها و موجودی پایین انبارها در منطقه منا نیز بر بهبود فعالیت بازار اثر گذار بوده است. بیلت اوکراین برای تولید سپتامبر 495 دلار هر تن فوب شنیده شده است. کارخانه ها این روزها فروش زیادی نداشته اند ولی تجار موفق شدند به ترکیه ، ایتالیا و مصر فروش هایی داشته باشند.

ترکیه موفق شد در 507 تا 508 دلار هر تن سی اف آر بیلت سی آی اس را خریداری نماید. در 500 دلار هر تن سی اف آر نیز معامله ای شنیده شد. متوسط قیمت بازار نیز آخرین بار یک دلار در یک روز پایین آمده 495 دلار هر تن فوب شنیده شد. در اروپا قیمت قراضه بالا رفته از این رو اخیرا بیلت سی آی اس در ایتالیا طرفدار پیدا نموده و در 525 تا 528 دلار هر تن سی اف آر معامله شد. همچنین مصر در 520 دلار هر تن سی اف آر بیلت خریده که حمل اواخر سپتامبر و اوایل اکتبر است.

احتمال می رود با توجه به قیمت فعلی بیلت در ترکیه خرید بیلت نسبت به قراضه افزایش یابد چون اختلاف قیمت بیلت سی آی اس و قراضه وارداتی سنگین کلاس 1 و 2 خلوص 20-80 تنها 127 دلار و 75 سنت در هر تن شده است. کارخانه های ترک به دنبال بیلت سی آی اس در 490 دلار هر تن فوب هستند.

۲۱ شهریور ۱۳۹۲ ۱۰:۰۶
تعداد بازدید : ۵۲۹
کد خبر : ۱۷,۸۶۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید