به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بازار فولاد مصر نگران مقاطع وارداتی از چین-24/06/1392

مرکز خدمات فولاد ایران- طبق آخرین اخبار دولت مصر اعلام کرده در حال بررسی اعمال تعرفه های آنتی دامپینگ بر میلگرد وارداتی از ترکیه می باشد. با این حال کارشناسان معتقدند باید راهکارهایی برای محافظت از بازار داخلی مصر در مقابل سایر کشورها به ویژه چین اعمال گردد.

مقامات مسئول مصری اظهار دارند که در تلاشند از منافع صنایع داخلی درمقابل بازارهای جهانی محافظت کنند البته با اعمال راهکارهای مطبق با قوانین تجارت جهانی  تا بازار واردات بر بازار داخلی فشار وارد نکند. دولت اظهار داشته شواهدی مبنی بر افزایش واردات میلگرد از ترکیه مشهود است و اگر ثابت شود این واردات به بازار داخلی لطمه وارد می سازد سریعا با آن ها مقابله خواهد شد.

در این بین نماینده تولید کنندگان فولاد مصر اظهار می دارد که خواستار محافظت بازار در مقابل واردات از همه کشورها هستند نه صرفا ترکیه. به گفته آنها میلگرد و مفتول چین در لبنان 540 دلار هر تن سی اف آر فروخته می شود که اگر چنین محموله هایی وارد مصر شود برای آن ها فاجعه بار است.

در هر حال هنوز زمان مشخصی برای اعلام تصمیم نهایی دولت در مورد میلگردهای وارداتی از ترکیه اعلام نشده ولی فعالان بازار مصر امیدوارند.

۲۴ شهریور ۱۳۹۲ ۱۰:۳۷
تعداد بازدید : ۵۵۰
کد خبر : ۱۷,۸۷۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید