به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بازار ورق ترکیه نسبتا با ثبات-27/06/1392

مرکز خدمات فولاد ایران- تولید کنندگان ورق گرم ترکیه قیمت های جدید تولید نوامبر را 5 تا 10 دلار هر تن نسبت به اوایل سپتامبر بالا برده اند چرا که قیمت پیشنهادی سی آی اس به ترکیه نیز 5 دلار بالا رفته  البته هنوز حجم معامله ها ناچیز است. قیمت فعلی ورق گرم در بازار داخلی ترکیه 610 تا 620 دلار هر تن درب کارخانه است  معاملات محدودی در 600 دلار شنیده شده است. قیمت پیشنهادی روسیه نیز 570 تا 585 دلار هر تن سی اف آر می باشد.

با این که خطر حمله به سوریه کم شده و نوسانات نرخ ارز کاهش داشته ولی تقاضای نهایی هنوز بهبود چشمگیری نداشته  است. البته برخی انتظار دارند خریداران ترک قبل از تعطیلات ده روزه اواسط اکتبر وارد بازار شوند. با این حال لازم است قیمت ها کاهش چشمگیری داشته باشد تا تقاضا بهبود یابد.

برخی معتقدند افت قیمت 5 تا 10 دلاری به بهبود تقاضا کمک می کند از طرفی قیمت پیشنهادی سی آی اس نیز پس از افزایش قیمت اخیر جذابیت کمتری برای خریداران ترک پیدا کرده است.

ورق سرد در ترکیه ثبات دارد و 700 تا 720 دلار هر تن درب کارخانه شنیده شده و معامله ها در 690 دلار بسته شده اند. ورق سرد وارداتی از اوکراین و روسیه نیز 625 تا 660 دلار هر تن سی اف آر ثبت شده است.

۲۷ شهریور ۱۳۹۲ ۰۸:۰۳
تعداد بازدید : ۵۸۳
کد خبر : ۱۷,۹۰۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید