به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بهبود قیمت ورق گرم در ترکیه-18/08/1392

مرکز خدمات فولاد ایران- اغلب تولید کنندگان ورق در ترکیه محصول دسامبر را در قیمت هایی بالاتر از ماه گذشته پیش فروش کرده اند چرا که تقاضا بهبود داشته است.

قیمت ورق گرم در ترکیه پس از آن که به کف 575 دلار هر تن رسید روندی رو به بالا گرفت. افزایش هزینه مواد اولیه به ویژه قراضه حاشیه سود کارخانه ها را در ماه های گذشته کاهش داده بود از این رو قیمت ها از این پایین تر نرفتند. بهبود تقاضای نهایی به کارخانه ها اجازه داد قیمت را به تدریج بالا ببرند. اواسط هفته گذشته قیمت 10 دلار هر تن بالا رفته البته برخی پس از رفع نیاز از بازار خارج شدند چون تمایل ندارند انبارها را در زمستان پر نگه دارند. فعالان بازار انتظار دارند قیمت ورق گرم در ترکیه تا ماه آوریل سال آینده در حدود 600 دلار هر تن باشد. متوسط قیمت فعلی 585 تا 600 دلار هر تن درب کارخانه است که 5 دلار هر تن نسبت به هفته گذشته بالا رفته است. قیمت پیشنهادی ورق گرم صادراتی ترکیه نیز 565 تا 570 دلار هر تن فوب است.

در بازار واردات عرضه کنندگان سی آی اس پیش فروش ژانویه را آغاز کرده اند  و اوکراینی ها ورق گرم را 535 تا 545 دلار هر تن سی اف آر و روس ها تا 15 دلار بالاتر پیشنهاد داده اند.

۱۸ آبان ۱۳۹۲ ۰۹:۳۴
تعداد بازدید : ۵۹۵
کد خبر : ۱۸,۳۳۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید