به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش قیمت قراضه امریکا در آسیا-20/08/1392

مرکز خدمات فولاد ایران- آخرین قیمت پیشنهادی قراضه سنگین 20-80 کانتینری امریکا به تایوان 370 دلار هر تن سی اف آر ثبت شده  و در 365 دلار معامله شده است. رونق بازارهای جهانی موجب افزایش قیمت شده است.  هفته گذشته در 360 دلار هم معامله شده بود. در مقابل فولادسازان تایوانی نیز به دنبال افزیش 7 تا 10 دلاری قیمت میلگرد خود در بازار داخلی هستند.

در کره خریداران قراضه امریکا افزایش یافته اند چون قیمت آن نسبت به قراضه سنگین کلاس 2 ژاپن برایشان به صرفه تر است. قراضه ژاپن در کره جنوبی 390 دلار هر تن سی اف آر می باشد. قیمت پیشنهادی قراضه سنگین کلاس یک امریکا به کره ای ها 395 تا 400 دلار هر تن سی اف آر است. خریداران نیز به دنبال 393 تا 395 دلار هر تن سی اف آر هستند. این در حالی است که دو هفته پایانی اکتبر قراضه سنگین کلاس یک در کره جنوبی در 385 تا 391 دلار هر تن سی اف آر معامله شده بود. در ویتنام نیز قیمت معامله 388 دلار هر تن سی اف آر بود.

از طرفی تجار معتقدند قیمت و تقاضای فولاد آنقدر مطلوب نیست که از افزایش قیمت بیشتر در بازار قر اضه حمایت کند و احتمالا تا پایان سال قیمت در همین حدود باقی می ماند. از طرف دیگر تا پایان سال قیمت قراضه به شرایط جوی و تاثیر آن بر جمع آوری قراضه بستگی دارد و خریداران نیز در صورت افزایش قیمت چاره ای جز پذیرش آن نخواهند داشت.

 

۲۰ آبان ۱۳۹۲ ۱۱:۲۲
تعداد بازدید : ۶۱۰
کد خبر : ۱۸,۳۶۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید