به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش قیمت ورق در امریکا

مرکز خدمات فولاد - کارخانجات امریکا قیمت عرضه ورق گرم و سرد خود را کمی بالا بردند. قیمت فعلی ورق گرم تحویل کارخانجات ایندیانا 415 دلار در تن و در سایر مناطق 400 تا 430 دلار در تن اعلام شده. قیمت ورق سرد تحویل ایندیانا هم با 15 دلار افزایش 495 دلار در تن اعلام شده است. زمان تحویل ورق گرم 4 تا 5 هفته ولی برای ورق سرد 6 هفته یا بیشتر است.

چند سفارش جدید برای تحویل آگوست صورت گرفته ولی برخی خریداران ادعا می کنند چند کارخانه امریکایی در حال بستن قرارداد بر اساس قیمتهای آینده هستند. طبق گفته یک خریدار، بر خلاف تمام این اخبار بعضی کارخانجات ظرفیت ماه جولای خود را تماما به فروش نرسانده اند بهمین دلیل این کارخانه ها بجای تکمیل برنامه های سفارش جولای بیشتر درگیر قیمتها شده اند. کارخانه های بزرگ نوکور و ارسلورمیتال قیمت ورق گرم تحویل آگوست را 440 تا 460 دلار در تن تحویل درب کارخانه اعلام کرده اند.

بنظر می رسد خریداران و فروشندگان در حال بازی با یکدیگر هستند. از یک طرف خریداران می گویند ما درخواست خریدی نداریم و از طرف دیگر کارخانه ها به مشتریان خود می گویند که سفارشات آگوست تکمیل شده است.

در اروپا کارخانجات بزرگتر در حال گرفتن سفارش هستند. برخی کارخانجات اروپایی و ایتالیایی خود را از بازار کنار کشیده اند و راه را برای خریداران هموارتر کرده اند ولی با توجه به افزایش 10 تا 15 یورویی قیمت ورق در اروپا، این خریداران باید در قیمتهای بالا خرید کنند.

۹ تیر ۱۳۸۸ ۱۰:۲۱
تعداد بازدید : ۷۱۷
کد خبر : ۱,۸۵۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید