به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

سرعت بالای رشد قیمت مسکن در دوبی-18/09/1392

مرکز خدمات فولاد ایران- در 12 ماه منتهی به 30 سپتامبر، قیمت مسکن در دوبی 5/28 درصد بالا رفت که بالاترین رقم رشد قیمت مسکن در سطح جهان بوده است. متوسط قیمت جهانی مسکن در سه ماه سوم سال جاری رکورد جدیدی ثبت کرد در حالی که آخرین بار سه ماهه دوم سال 2008 قبل از آغاز بحران اقتصادی رکورد بالایی ثبت شده بود. حال با گذشته 5 سال از بحران فوق قیمت ها مجددا رو به بالا شده رکوردهایی جدیدی ثبت کرده اند .

در مدت مورد بررسی پس از دوبی، هنگ کنگ و چین با افزایش 6/21 درصدی و 1/16 درصدی در قیمت مسکن قرار گرفته اند . این گزارش نشان می دهد قیمت منزل مسکونی در دوبی 6 ماه گذشته 8/11 درصد بالا رفته  و در 9 ماه ابتدایی سال 2013 نیز معادل 5/4 درصد بهبود داشته است. حال با دریافت میزبانی اکسپو 2020 برخی از تحلیلگران معتقدند اقتصاد دوبی وارد دوره جدیدی از رشد خواهد شد و قیمت مسکن نیز در آینده نزدیک روندی صعودی در این شهر خواهد داشت.

در سه ماه سوم سال نیز دوبی رشد 7/21 درصدی در قیمت مسکن داشت در حالی که مدت مشابه سال گذشته این رقم تنها 2 درصد بود و آن زمان امارات رتبه 23 دنیا را از نظر رشد قیمت مسکن داشت. برخی از تحلیلگران معتقدند این بار افزایش قیمت مسکن در دوبی ماندگار است و دیگر حباب نخواهد بود.

۱۸ آذر ۱۳۹۲ ۱۱:۲۱
تعداد بازدید : ۵۳۷
کد خبر : ۱۸,۵۶۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید