به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

کاهش شدید تولیدات صنعتی حوزه یورو -26/09/1392

مرکز خدمات فولاد ایران- تولیدات صنعتی حوزه یورو در ماه اکتبر افت شدیدی داشت و هشدارهایی در رابطه با شکنندگی بهبود اقتصادی منطقه بیان کرد. نرخ بالای بیکاری، ضعف بازار مصرف و عدم اعتماد به بازار موجب شده سه ماهه سوم سال این اقتصاد 5/9 هزار میلیارد یورویی وضعیت خوبی از نظر بهبود رشد اقتصادی نداشته باشد.

تولیدات صنعتی 17 کشور حوزه یورو 1/1 درصد در ماه اکتبر افت داشته  و از سپتامبر سال گذشته تاکنون این بیشترین رقم کاهش ماهانه تولیدات صنعتی این حوزه بوده است. این ارقام شکنندگی بهبود اقتصادی حوزه یورو را نشان می دهد. کاهش ماهانه 4 درصدی تولید انرژی و 4/2 درصد افت در تولید کالاهایی چون خودرو و لوازم الکتریکی دلایل اصلی این روند نزولی بود.

در آلمان که بزرگترین اقتصاد اروپاست تولید صنعتی ماه اکتبر 2/1 درصد افت داشته که از جولای تاکنون بیشترین رقم کاهش بوده است. در فرانسه دومین اقتصاد این حوزه تولیدات صنعتی 3/0 درصد افت داشت که برای دومین ماه متوالی نزولی بود.

همچنین قابل ذکر است مازاد تجاری آلمان در اکتبر با بهبود تقاضای واردات کاهش یافت ولی تولیدات صنعتی بر خلاف انتظار کاهش یافته و سفارشات بیشترین افت را در یک سال اخیر ثبت نمود. در ایرلند تولید صنعتی با کاهش 6/11 درصدی نسبت به ماه قبل بدترین عملکرد را از سپتامبر سال 2012 تاکنون داشت.

۲۶ آذر ۱۳۹۲ ۰۹:۳۳
تعداد بازدید : ۵۷۷
کد خبر : ۱۸,۶۲۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید