به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

شروع افزایش قیمت قراضه در امریکا

مرکز خدمات فولاد ایران – بنا به گزارش پلتس، صادرات ماههای گذشته و افزایش تقاضای کارخانجات امریکایی بازار قراضه در امریکا را با محدودیت عرضه روبرو کرده و نشانه هایی از افزایش قیمت در آن دیده می شود. قیمتهای پیشنهادی برای ماه جولای برای قراضه خرد شده تحویل بنادر غربی 240 دلار هر لانگ تن بوده است که نشان از 35 دلار افزایش قیمت آن است. یک جمع کننده قراضه اظهار داشت که قراضه مورد نیاز مشتریان خود را تا نیاز هفته دوم جولای حمل کرده است ولی قیمتها را شناور گذاشته.

پیش بینی می شود قراضه تا پایان جولای 45 تا 50 دلار افزایش یابد. البته این افزایش قیمت برای قراضه جدید 75 تا 80 دلار هر لانگ برآورد شده است. علت افزایش قیمت قراضه تعطیل شدن واحدهای اتومبیل سازی و قطعه سازان است که حجم عرضه قراضه آنها بالا بوده. اخیرا قراضه سنگین مخلوط 80-20 تحویل بنادر ویتنام 320 دلار فروخته شده که 65 دلار هم هزینه حمل آن است.

اکثر فروشندگان قراضه به آینده امیدوارند. آنها ترجیح می دهند خرید کنند ولی فروش را به آرامی انجام می دهند. قیمت قراضه اخیرا در تمام مناطق دنیا روند صعودی داشته. حتی در روتردام هم هر تن 20 دلار افزایش داشته و محصول سی آی اس هر تن 10 دلار بالا رفته است.       

۱۱ تیر ۱۳۸۸ ۱۰:۰۶
تعداد بازدید : ۷۸۷
کد خبر : ۱,۸۷۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید