به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

کاهش قیمت میله گرد و ثبات ورق

مرکز خدمات فولاد ایران – قیمت میله گرد در شمال و شرق اروپا کمی کاهش یافته ولی قیمت ورق در شمال اروپا در هفته گذشته با افزایش محدود روبرو بوده است. در جنوب اروپا قیمت ورق تقریبا ثابت بوده. قیمت میله گرد تحویل درب کارخانه در شمال اروپا در این هفته 14 یورو کاهش یافته و در زمان تحویل هم به 3.8 هفته رسیده است. در جنوب اروپا قیمت تحویل درب کارخانه به 461 دلار رسیده و متوسط زمان حمل به 2.3 هفته رسیده است.

در جنوب اروپا قیمت ورق تحویل درب کارخانه کمی نسبت به هفته گذشته کاهش یافته و زمان تحویل همچنان 5.2 هفته است و در شمال قیمت ورق 14 یورو بالا رفته، زمان تحویل هم پنج هفته است.

کارخانه های شمال اروپا قصد دارند قیمت ورق را افزایش دهند. آنها در هفته گذشته سفارشات زیادی دریافت کرده اند چون تجار بزرگ در تلاشند قبل از تعطیلات تابستانه موجودی انبار خود را تکمیل کنند ولی کارخانه ها در قیمت دادن تعلل می کنند. بعضی کارخانه ها هم بدنبال آن هستند تا در خلال تابستان تولید را متوقف نکنند چون با ظرفیت تمام مشغول بکار هستند.

تقاضای بخش اتومبیل سازی همچنان پایین است، بهمین دلیل نمی توان مطمئن بود که افزایش قیمتها مورد تائید خریداران قرار بگیرد. ولی در مجموع شرایط روانی بازار بالا رفتن قیمتها را تائید می کند. البته بالا رفتن قیمتها روی موجودی انبارها که با قیمت ارزان خریداری شده تاثیر خواهد گذاشت. شرایط بازار در نهایت به گونه ای است که باید در انتظار تمام شدن تعطیلات تابستان بود.

 

۱۳ تیر ۱۳۸۸ ۱۱:۲۱
تعداد بازدید : ۷۷۵
کد خبر : ۱,۸۸۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید