به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش امید به رونق

مرکز خدمات فولاد ایران – آخرین تحقیقات مؤسسات مستقل نشان می دهد که تعداد شرکتهایی که معتقدند در سه ماه آینده قیمتها افزایش می یابد بیشتر از قبل شده است. امید به افزایش تقاضا هم بالا رفته است. 56 درصد شرکتهایی که مورد نظر سنجی قرار گرفته اند، اعلام داشته اند که انتظار افزایش قیمتها را برای سه ماه آخر سال دارند. این در حالی است که 17 درصد معتقدند قیمتها پایین می آید و 19 درصد اعتقاد به ثبات قیمتها دارند. 51 درصد شرکتهای اروپایی انتظار افزایش قیمتها را دارند، درحالیکه هفته قبل 41 درصد این دیدگاه را داشتند. 20 درصد معتقد به کاهش و 29 درصد انتظار ثبات را داشته اند.

در امریکا 64 درصد شرکتها انتظار افزایش قیمتها را دارند درحالیکه هفته قبل 81 درصد امید به رونق داشتند. تنها 8 درصد شرکتها بدبینانه می گویند قیمتها پایین می آید.

در مجموع 11 درصد شرکتها اعلام کرده اند که سطح موجودی انبارهایشان بالا رفته اما 38 درصد شرکتها موجودیهایشان کاهش یافته. این امر نشان می دهد که سطح موجودی انبارها در سراسر دنیا نسبت به هفته قبل پایین آمده. در امریکا 26 درصد شرکتها افزایش موجودی گزارش کرده اند و 39 درصد کاهش موجودی. اما در اروپا 60 درصد شرکتها سطح موجودی انبارهایشان تغییر نکرده است.

در نهایت سطح امیدواری به سه ماه آینده بالا رفته و باید در انتظار واکنش بازار پس از تعطیلات تابستان بود.

۱۴ تیر ۱۳۸۸ ۱۰:۱۲
تعداد بازدید : ۸۲۱
کد خبر : ۱,۸۹۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید