به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

تاثیر قیمت ورق در بازار اسلب آسیا – 20/04/1388

مرکز خدمات فولاد ایران – قیمت نقدی وارداتی اسلب در بازار آسیای شرقی به 450 تا 460 دلار در تن سی اف آر رسیده، البته این قیمت مربوط به اسلب روسیه و اکراین است.  اینطور که پیداست قیمت اسلب در حال بالا رفتن است.یک ماه پیش قیمت این محصول 390 تا 395 دلار در تن سی اف آر بوده در حالیکه در نیمه اول ژوئن قیمت آن از 400 دلار در تن هم فراتر رفت.

با این حال، هنوزقیمت مشخصی برای این محصول عنوان نشده.  طبق گفته یک تاجر سنگاپوری با توجه به بازار خوب ورق، کارخانجات تمایلی به فروش اسلب نشان نمی دهند و قیمتهای ارائه شده آنها هم برای تولیدکنندگان ورق قابل قبول نیست. حتی شنیده شده برخی کارخانجات قیمت فروش صادراتی اسلب خود را 480 دلار در تن سی اف آر اعلام کرده اند.

عرضه پایین اسلب باعث کمبود موجودی این محصول شده، دلیل این امر هم بالا رفتن قیمت ورق و تولید پایین کارخانجات است. یک تاجر کره ای اظهار کرد که کارخانجات تولیدات سپتامبر خود راهم پیش فروش کرده اند در حال حاضر بازار با کمبود اسلب مواجه است.

به گفته یک تاجر تایوانی، کارخانجات در صورت موفقیت در فروش محصولات ورق خود در بازار پر رونق فعلی برنامه ای برای فروش اسلب نخواهند داشت.

۲۰ تیر ۱۳۸۸ ۱۴:۱۳
تعداد بازدید : ۸۲۶
کد خبر : ۱,۹۱۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید