به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بهبود بازار ورق اروپا – 20/04/1388

مرکز خدمات فولاد ایران – اعلام افزایش قیمت 20 تا 30 یورویی کارخانجات ورق اروپای شمالی برای فصل سوم تاثیر بسیار کمی در بازار این منطقه داشته است و دست اندرکاران نظرات مختلفی در مورد توانایی جذب این افزایش قیمت در بازار دارند.ولی عمدتاً احتمال می دهند که افزایش قیمت ورق گرم تا 400 پورو در تن مورد قبول بازار واقع شود قیمت ورق سرد هم بین 420 تا 440 یورو در تن و یا کمی بیشتر عنوان شده است.

پیش بینی می شود در آلمان 20 یورو افزایش قیمت قابل قبول است ولی تولیدکنندگان نباید به فکر 30 تا 40 یورو در تن افزایش قیمت برای فصل سوم  باشند. البته این مقدارافزایش هم مجموعاً برای فصلهای سوم و چهارم امکان پذیر است. او اضافه کرد در مقایسه با چند هفته گذشته وضعیت بازار بهتر شده ولی با این حال ما هنوز با ظرفیت کامل کار نمی کنیم.

یک عرضه کننده فرانسوی هم اظهار داشت که ما قیمتهای جولای را بالا نبرده ایم ولی در ماه اگوست این کار را انجام خواهیم داد.

اکثر تولیدکنندگان امیدوارند با بهبود وضعیت تقاضا بتوانند قیمتهای خود را بالا ببرند. اکثر کارخانجات تولیدات فصل سوم خود را به فروش رسانده اند و زمان تحویل از سپتامبر به اکتبر رسیده.

طبق اظهار مدیر فروش یک کارخانه آخرین سفارشات ورق گرم در پایه قیمت 370 تا 380 یورو در تن بوده و امیدواریم 30 یورو به سفارشات آینده برای تحویل اکتبر اضافه شود.

۲۰ تیر ۱۳۸۸ ۱۴:۱۴
تعداد بازدید : ۷۴۳
کد خبر : ۱,۹۱۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید