به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

اثر مذاکرات هسته‌ای بر بازار سرمایه-28/02/1393

مرکز خدمات فولاد ایران-حسین خزلی خرازی کارگزار بورس‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس،‌ معتقد است بازار سهام اکنون نیازمند خبر بسیار مثبتی است که آن چیزی نیست جز توافق میان ایران و گروه 1+5 در وین.

وی با اشاره به اینکه در هفته‌های آخر اردیبهشت گزارش 12 ماهه عملکرد واقعی بسیاری از شرکت‌ها منتهی به پایان سال 92 منتشر شده است، اظهار داشت: در حال حاضر مجامع شرکت‌ها نیز در حال برگزاری است و بازار بسته به بودجه سال 93 شرکت‌ها تصمیم گیری خواهد کرد.

خرازی گفت: فارغ از بحث مجامع سالانه و بودجه‌های سال آتی سرمایه‌گذاران منتظر اخبار خوشی از مذاکرات ایران و گروه موسوم به 1+5 در وین هست که در صورت تفاهم بلندمدت و اقدامات عینی و عملی اقتصاد ایران جهش قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت.

* بازار سهام در حالت انتظار/ تعیین روند پس از مذاکرات و دستیابی و توافق نهایی

این کارگزار بورس‌ها با اشاره به اینکه طی دو هفته گذشته بازار نشان داد که در حالت انتظار به سر می‌برد، گفت: در این مدت بازار روند خاصی نداشت و تنها خبری که منجر به تعیین روند بازار خواهد شد توافق فیمابین مذاکرات ایران با 1+5 است.

به گزارش فارس،‌ بررسی وضعیت بازار سهام طی هفته‌های اخیر و چشم‌انداز آینده آن در گفت‌وگو با تحلیل‌گران بازار سهام متعاقبا منتشر خواهد شد.

منبع : خبرگزاری فارس

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۱:۲۷
تعداد بازدید : ۸۰۱
کد خبر : ۱۹,۵۷۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید