به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

شرکت‌های سیمانی و خودرویی فعلا درخواستی برای افزایش سرمایه ندادند/ وضع افزایش سرمایه بانک‌ها-28/02/1393

مرکز خدمات فولاد ایران- به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اخیراً اخبار و شایعاتی حول محور بازار سهام در برخی سایت‌های خبری مبنی بر افزایش سرمایه شرکت‌ها منتشر ‌شده که برای دریافت آخرین اخبار رسمی با مدیر نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه‌ای سازمان بورس و اوراق بهادار گفت‌وگویی انجام دادیم.

غلامرضا ابوترابی با اشاره به اینکه شرکت‌های خودرویی و سیمانی تاکنون درخواست افزایش سرمایه به سازمان بورس ارائه نکرده‌اند، به خبرنگار فارس گفت: تنها شرکت پارس خودرو در سال گذشته درخواست افزایش سرمایه ارسال کرده بود که با آن موافقت شد.

وی افزود: شرکت‌های بزرگ خودروسازی همچون سایپا و ایران‌خودرو تاکنون درخواستی برای افزایش سرمایه به سازمان بورس و اوراق بهادار ارائه نکرده‌اند.

این مقام مسئول در سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به آخرین مراحل عملیات صدور مجوز افزایش سرمایه بانک‌ها تأکید کرد: طی سال گذشته بانک‌هایی نظیر تجارت، ملت و صادرات مجوز افزایش سرمایه از سازمان بورس و اوراق بهادار از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و سود انباشته دریافت کردند.

وی ادامه داد: درخواست افزایش سرمایه پست‌ بانک ایران در سازمان بورس و اوراق بهادار در حال بررسی است که به محض نهایی شدن به اطلاع عموم خواهد رسید.

مدیر نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه‌ای با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ‌گونه درخواست افزایش سرمایه شرکت‌های سیمانی در سازمان بورس و اوراق بهادار وجود ندارد که در دست بررسی باشد، گفت: در صورت موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار با درخواست افزایش سرمایه هر شرکتی، بلافاصله به بازار سهام اعلام خواهیم کرد.

منبع : خبرگزاری فارس

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۱:۴۰
تعداد بازدید : ۶۵۷
کد خبر : ۱۹,۵۷۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید