به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

فاینانس چین برای ساخت فولاد سپید دشت به جریان افتاد-22/03/1393

مرکز خدمات فولاد ایران- به گزارش روابط عمومی شرکت ملی فولاد ایران، با انعقاد قرار داد بین شرکت ملی فولاد ایران و شرکت ام سی سی چین در آخرین روز اردیبهشت سال جاری برای استفاده از فاینانس چین جهت اجرای طرح فولاد سپید دشت چهار محال و بختیاری، مذاکرات فنی و تخصصی برای دستیابی به تفاهم و امضای قرار داد انجام شد و در نهایت، قرارداد چند جانبه بین «شرکت ملی فولاد ایران»، «شرکت یاموی چین» و «شرکت های پیمانکار ایرانی به نام ام ام ای و فولاد پایا» به امضا رسید. 

با امضای این قرار داد، مسائل موجود در مسیر استفاده از فاینانس چین برای اجرای طرح فولاد سپید دشت چهار محال و بختیاری رفع شده و اجرای عملیات بخش فولاد سازی این طرح توسط شرکت های ایرانی «ام ام ای» و «فولاد پایا»، سرعت بیشتری می گیرد.

بنا به این گزارش، انعقاد قرار داد یاد شده، گام مهمی بود که با پیگیری های شرکت ملی فولاد ایران و با محور قرار دادن منافع ملی در روند مذاکرات و استقبال همه دست اندرکاران از جمله پیمانکاران داخلی به واقعیت پیوست. بدون تردید، تفاهم انجام شده و امضای قرار داد مذکور، راهگشا و تسهیل کننده مذاکرات آتی برای تامین فاینانس و تکمیل سایر طرح های فولاد استانی خواهد بود.

( منبع: ایمیدرو)

۲۲ خرداد ۱۳۹۳ ۰۸:۰۰
تعداد بازدید : ۷۴۶
کد خبر : ۱۹,۷۷۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید