به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

امید به بهبود قیمت و تقاضای فولاد در امریکا -25/04/1393

مرکز خدمات فولاد ایران- در آخرین نظرسنجی استیل ایندکس از بازارهای فولاد دنیا، 38 درصد از شرکت های امریکایی در انتظار افزایش قیمت فولاد در سه ماه آینده بودند که هفته قبل 11 درصد بود و 50 درصد نیز ثبات قیمت را برآورد کردند که 6 درصد افت داشت. در اروپا موافقان پیش بینی افزایش قیمت از 37 درصد به 29درصد رسید و 58 درصد از امید به ثبات آن خبر دادند. 20 درصد از حاضرین در نظرسنجی از سطح دنیا رشد قیمت و 54 درصد ثبات آن را روند رایج بازارهای فولاد در سه ماه آینده دیدند.

بین امریکایی های حاضر در نظرسنجی، این هفته 38 درصد افزایش فروش و 63 درصد ثبات آن را ممکن دیدند. 23 درصد اروپایی های حاضر در نظرسنجی رشد تقاضا و 10 درصد کاهش آن را پیش بینی نمودند. در سطح دنیا نیز 26 درصد شرکت ها رشد تقاضا و 13 درصد کاهش آن را روند رایج بازار در سه ماه آینده دیدند.

۲۵ تیر ۱۳۹۳ ۱۳:۰۹
تعداد بازدید : ۵۷۲
کد خبر : ۲۰,۰۸۰
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آهن آلات گروه همکاریهای اقتصادی محمدچیت سازخبرفولادی خبر آهن آلات قیمت آهن آلات در بازار جهانی

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید