به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

نگاهی به بازار قراضه آسیا-30/04/1393

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا) - هفته گذشته قیمت قراضه در ژاپن، کره و تایوان نزولی بود چون در تابستان که هزینه برق نیز بالاست کارخانه ها تعمیرات سالانه دارند و تقاضا کم شده است. در ژاپن توکیو استیل قیمت خرید قراضه را حدود 5 دلار پایین آورد و قیمت به 321 دلار و 15 سنت هر تن رسید. از اوایل جولای این کارخانه قیمت خرید را تا 15 دلار پایین آورده است. قیمت قراضه سنگین کلاس 2 صادراتی ژاپن 316 تا 321 دلار هر تن تحویل کنار کشتی است که ثبات داشت.

در کره نیز قیمت درخواستی برای خرید از ژاپن افت داشت  و هیوندایی استیل در 329 دلار هر تن فوب خرید داشت که 12 دلار از سه هفته قبل پایین تر بود. کره از امریکا در 379 دلار هر تن سی اف آر قراضه سنگین کلاس یک را خریداری نمود که 6 دلار از هفته آخر ژوئن پایین تر بود.

در تایوان قراضه کانتینری وارداتی خلوص 20-80 از امریکا 2 دلار افت داشته 348 تا 350 دلار هر تن سی اف آر بود که علت افت قیمت ها در ژاپن و کاهش تقاضای تایوان در جولای و آگوست می باشد.

۳۰ تیر ۱۳۹۳ ۱۴:۰۵
تعداد بازدید : ۶۸۸
کد خبر : ۲۰,۱۳۴
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آهن آلات گروه همکاریهای اقتصادی محمدچیت سازخبرفولادی خبر آهن آلات قیمت آهن آلات در بازار جهانی

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید