به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

امیدی به بهبود قیمت فولاد چین در نیمه دوم سال نیست-31/04/1393

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا) – انجمن آهن و فولاد چین در آخرین گزارش خود اعلام کرد که با توجه به تداوم مازد ظرفیت تولید فولاد در چین و تاثیر منفی آن بر هر بهبودی در تقاضا،  قیمت فولاد در بازار داخلی این کشور در نیمه دوم سال نیز به سختی رو به بهبود خواهد شد.

بین ماه های جولای تا دسامبر تقاضای فولاد در چین کمی بالا می رود که تحت تاثیر برنامه های محرک اقتصادی دولت خواهد بود ولی در مقابل تولید نیز همچنان بالا می ماند و مازاد ظرفیت تولید را وخیم تر و شانس بهبود قیمت را کمرنگ تر می سازد.

در ماه ژوئن این روند به خوبی مشخص بود. در ماه فوق تقاضای فولاد در بخش مسکن و ساخت ریل بهتر شد که به لطف حمایت های دولتی بود ولی میزان تولید فولاد نیز رکورد 2 میلیون و 310 هزار تن را ثبت کرد. تا هفته دوم جولای قیمت فولاد در چین برای 19 هفته متوالی نزولی بود و بیشترین افت قیمت ماه ژوئن مربوط به مفتول و میلگرد بود که 10 تا 12 دلار کاهش داشتند.

۳۱ تیر ۱۳۹۳ ۱۱:۲۹
تعداد بازدید : ۶۳۷
کد خبر : ۲۰,۱۵۰
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آهن آلات گروه همکاریهای اقتصادی محمدچیت سازخبرفولادی خبر آهن آلات قیمت آهن آلات در بازار جهانی

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید