به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

خطوط فرسوده تولید فولاد در چین تعطیل می شوند-31/04/1393

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا) – سی کارخانه فولادسازی چین با مجموع ظرفیت تولید 22 میلیون و 595 هزار تن در سال و 164 تولید کننده فولاد آلیاژی با ظرفیت تولید 2 میلیون تن در سال باید تا پایان سپتامبر طبق خواسته وزارت صنعت این کشور خطوط تولید را متوقف کنند.

همچنین این کارخانه ها تا پایان سال باید به دولت اطمینان دهند که تجهیزات خطوط تولید را اسقاط کرده اند و اجازه جابجایی این ماشین آلات و تجهیزات فروسوده را به جای دیگر ندارند. این دستور تعطیلی در راستای اهداف دولت مرکزی چین برای کاهش آلایندگی های زیست محیطی و صرفه جویی در مصرف انرژی در دوزادهمین برنامه توسعه دولت در سال های  2011 تا 2015 است.

صنعت فولاد چین از سال 2007 با کاهش سوددهی روبرو شده و از اوایل سال 2011 کارخانه های بسیاری به دلیل مازاد ظرفیت تولید با ضررهای جدی روبرو شده اند. در این راستا دولت سعی دارد با متوقف ساختن خطوط تولید فرسوده به بهبود اوضاع کمک کند.

۳۱ تیر ۱۳۹۳ ۱۱:۲۹
تعداد بازدید : ۶۸۹
کد خبر : ۲۰,۱۵۱
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آهن آلات گروه همکاریهای اقتصادی محمدچیت سازخبرفولادی خبر آهن آلات قیمت آهن آلات در بازار جهانی

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید