به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش قیمت قراضه وارداتی در شرق آسیا - 13/5/1388

مرکز خدمات فولاد ایران - خریدهای اخیر قراضه در کره، مشخص می کند که افزایش قیمت واردات این کالا ادامه دارد. هفته پیش کارخانه هیوندا دو محموله بزرگ قراضه سنگین ذوبی را خرید کرد که حمل آن در ماه سپتامبر از سواحل غربی امریکا با قیمت 335 دلار برای هر تن سی اف آر بود. این قیمت 5 دلار بیش از خرید هفته قبل چین و 18 دلار بیشتر از قیمت خرید قبلی کره است.

قیمت پیشنهادی به چین برای قراضه خرد شده 340 تا 345 دلار بر هر تن سی اف آر است در حالی که قیمت هفته قبل آن 335 تا 337 دلار بود. تجار می گویند هنوز در چین تقاضا برای قراضه وارداتی وجود دارد.

تقاضا برای قراضه وارداتی در تایوان و ویتنام کاهش یافته است زیرا بازار داخلی میله گرد در آنها ضعیف شده است. یک تاجر کره ای به افزایش قیمت قراضه ژاپن اشاره می کند و می گوید کارخانه ها قراضه بیشتری می خرند زیرا انتظلر می رود تقاضای قراضه پس از تابستان افزایش زیادی یابد.

قراضه سنگین 80 – 20 مخلوط کلاس 1 و 2 برای جنوب شرق آسیا، 340 تا 345 دلار برای هر تن سی اف آر معامله می شود در حالی که قیمت هفته قبل آن 335 دلار بود. محمولات کانتینری قراضه مخلوط 80 – 20 نیز 315 تا 320 دلار برای هر تن سی اف آر بنادر جنوب شرق آسیا پیشنهاد می شود. قیمت قراضه بسایر محکم است اما نمی تواند افزایش یابد چون قیمت کالای ساخته شده نمی تواند بالا برود و احتمالاً این وضع تا 2 ماه آینده تغییر خواهد کرد.

۱۳ اَمرداد ۱۳۸۸ ۱۱:۳۳
تعداد بازدید : ۴۷۶
کد خبر : ۲,۰۸۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید