به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بازار های قراضه به روایت شاخص ها-25/06/1393

پایگاه خبری تحلیلی فولاد(ایفنا)- آخرین شاخص قیمت های استیل ایندکس حاکی از آن است که هفته گذشته میانگین قیمت قراضه وارداتی به ترکیه ثبات داشت تا این که روز جمعه پایین آمد. در امریکا قراضه بازار داخلی باثبات بود  و در تایوان قراضه وارداتی ارزان تر شد.

متوسط قیمت روزانه قراضه سنگین کلاس 1 و2 خلوص 20-80 وارداتی به ترکیه 4 دلار هر تن ارزان تر شده و نسبت به جمعه قبل 4 دلار پایین آمد. میانگین قیمت هفتگی یک دلار ارزان تر شده به 382 دلارهر تن سی اف آر رسید. اوایل هفته افزایش ارزش دلار باعث شد کسی خرید نکند چرا که موجب نوسانات قیمت شد. قیمت قراضه وارداتی به ترکیه نسبت به 4 هفته قبل 6 دلار هر تن پایین آمده است. فعالان بازار انتظار دارند روزهای آتی قیمت به 370 دلار برسد.

به گزارش ایفنا به نقل از استیل ایندکس، قراضه خرد شده در بازار امریکا در 380 دلار هر لانگ تن ثبات داشت و نسبت به 4 هفته قبل یک دلار هر لانگ تن بالاتر است. قراضه خرد شده صادراتی امریکا 372 دلار و 50 سنت هر تن فوب ثبت شد که نسبت به هفته قبل تغییری نداشت.

در تایوان قراضه وارداتی 4 دلار هر تن افت نموده به 351 دلار هر تن سی اف آر رسید. افت قیمت سنگ آهن و کاهش قیمت فولاد در تایوان بر بازار قراضه نیز اثر منفی گذاشت. شاخص قیمت فوق 2 دلار از 4 هفته گذشته بالاتر است.

در هند قراضه خرد شده وارداتی در 393 دلارهر تن سی اف آر ثابت ماند. بازار ساکت بود چون قیمت های امریکا و اروپا از درخواست خریداران بالاتر بود و تنها معاملاتی با خاور میانه و افریقای جنوبی نهایی شد.

۲۵ شهریور ۱۳۹۳ ۰۹:۴۰
تعداد بازدید : ۶۴۹
کد خبر : ۲۰,۹۰۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید