به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

176هزار تن از محصولات تولیدی فولاد هرمزگان به خارج صادر شد-29/06/1393

پایگاه خبری تحلیلی فولاد ( ایفنا)- مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان گفت: ازابتدای امسال تاکنون 176 هزار تن تختال از محصولات تولیدی این شرکت به کشورهای اروپایی و آسیایی صادر شده است. 

به گزارش ایمیدرو، مهدی شکری زاده افزود: شرکت فولاد هرمزگان موفق شده در مدت زمان کوتاهی از زمان راه اندازی تاکنون خود را در بازارهای جهانی به عنوان یک برند معتبر معرفی و تختال تولیدی را به عنوان یک تختال با کیفیت در اختیار مشتریان قرار دهد.

وی ادامه داد: بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات برای تولید محصول با کیفیت، تولید تختال با ابعاد مختلف از عرض 900 تا 2000 میلی متر و ضخامت های 200 و250 میلی متر، تولید تختال با گریدهای خاص از جمله  مزایا و امتیازات فولاد هرمزگان در بخش صادرات است. 

شکری زاده با بیان اینکه فولاد هرمزگان از ظرفیت‌های بزرگ، مهم و محورهای توسعه استان هرمزگان برخوردار است ، گفت:  فاصله 5 کیلومتری با اسکله منطقه ویژه و بندر شهید رجایی در کنار خلیج‌فارس بهترین شرایط برای تولید و صادرات فولاد را دارد.

 شرکت فولاد هرمزگان به عنوان پیشرفته ترین کارخانه فولادکشور با ظرفیت تولید سالانه 1.5 میلیون تن تختال،  دی ماه سال90 به بهره برداری رسید.

منبع: ایمیدرو

۲۹ شهریور ۱۳۹۳ ۱۱:۳۲
تعداد بازدید : ۷۲۹
کد خبر : ۲۰,۹۶۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید