به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

پرداخت نقدی ۲ هزار میلیارد تومان به صندوق فولاد توسط دولت

پایگاه خبری تحلیلی فولاد( ایفنا)- مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن استان اصفهان گفت: دولت باید 2 هزار میلیارد تومان از کسری 20 هزار میلیارد تومانی صندوق فولاد کشور را به صورت نقدی به این صندوق پرداخت کند.

به گزارش«خبرگزاری فارس»، ابراهیم دستمزد با اشاره به اینکه بازنشستگان صندوق فولاد کشور همچنان با مشکلات بسیاری مواجه هستند، اظهار کرد: تأخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان صندوق فولاد کشور از مهم‌ترین این مشکلات محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه از حدود یک ماه و نیم پیش به شدت به دنبال مجلس و مسئولان مربوطه بودیم تا آنها در راستای رسیدگی به وضعیت بازنشستگان صندوق فولاد کشور تلاش کنند، اضافه کرد: مدتی پیش سازمان حسابرسی کشور نسبت به حسابرسی صندوق فولاد کشور اقدام کرده است.
مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن استان اصفهان و دبیر کانون‌های فولادی و معدنی کشور تصریح کرد: بر اساس حسابرسی‌های انجام‌شده توسط سازمان حسابرسی کشور میزان کسری صندوق فولاد حدود 20 هزار میلیارد تومان برآورد شده است.
وی با تاکید بر اینکه درخواست ما از مجلس شورای اسلامی این بود که 2 هزار میلیارد تومان از این کسری را به صورت نقدی به ما پرداخت کنند، ادامه داد: با این موضوع صندوق بازنشستگی فولاد کشور می‌تواند یک‌هزار میلیارد تومان معوقات بازنشستگان صندوق فولاد را پرداخت کند.
دستمزد با اشاره به اینکه همچنین یک‌هزار میلیارد تومان دیگر آن نیز برای پرداخت حقوق بازنشستگان این صندوق اختصاص داده می‌شود، تاکید کرد: در 15 مهرماه جاری مجلس و کمیسیون‌های تخصصی شامل کمیسیون‌های صنایع و معادن، امنیت ملی، اجتماعی، اقتصادی و کمیسیون ویژه تولید ملی و اصل 44 قانون اساسی، نامه‌ای را در راستای رسیدگی به وضعیت بازنشستگان این صندوق به آقای رئیس جمهور نوشتند.
وی با بیان اینکه در این نامه تأکید شده که 2 هزار میلیارد تومان از 20 هزار میلیارد تومان کسری صندوق بازنشستگی فولاد کشور به صورت نقدی به این صندوق پرداخت شود، افزود: اواخر این هفته به نهاد ریاست جمهوری می‌رویم تا پیگیری‌های لازم را برای به سرانجام رسیدن این نام انجام بدهیم.
وی با بیان اینکه وزیر تعاون اوایل هفته گذشته در مصاحبه‌ای عنوان کرده بود که حقوق شهریورماه بازنشستگان این صندوق هرچه سریع‌تر پرداخت شود، تصریح کرد: اما پس از گذشت حدود یک هفته از این موضوع بازنشستگان این صندوق هنوز حقوق شهریورماه خود را دریافت نکرده‌اند.
دبیر کانون‌های فولادی و معدنی کشور با تاکید بر اینکه تأخیر‌ها در پرداخت حقوق بازنشستگان صندوق فولاد کشور همچنان ادامه دارد، اضافه کرد: مشکلات این صندوق همچنان ادامه دارد و وضعیت صندوق بازنشستگی فولاد بد‌تر از گذشته شده است.
به گزارش ماین نیوز، وی با اشاره به اینکه مدیریت بسیار ضعیفی بر صندوق بازنشستگی فولاد کشور گمارده شده، تاکید کرد: امیدواریم که نمایندگان مجلس پیگیری‌های لازم برای به سرانجام رسیدن نامه‌ای که به رئیس جمهور نوشته‌اند را انجام بدهند.

منبع:  فارس

۲۸ مهر ۱۳۹۳ ۱۴:۱۷
تعداد بازدید : ۸۷۲
کد خبر : ۲۱,۴۰۹
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید