به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش قیمت ورق ترکیه - 21/5/1388

مرکز خدمات فولاد ایران - هفته گذشته پس از آن که کارخانه اردمیر قیمت انواع ورق خود را 50 تا 60 دلار هر تن افزایش داد، قیمت های داخلی ترکیه نیز بیشتر شد. اکثر کارخانه های سی آی اس هنوز قیمت های جدید خود را برای اواخر اکتبر و نوامبر اعلام نکرده اند اگر چه برخی از این کارخانه ها با همان قیمت های قبلی، برای ماه سپتامبر با ترکیه مذاکره کرده اند.

کارخانه سورستال ورق گرم رول را با قیمت 570 دلار هر تن سی اف آر برای تحویل در اواخر اکتبر عرضه می کند. گفته می شود کارخانه ایلیچ دو ماه قبل، معاملات ماه سپتامبر خود را 380 تا 430 دلار هر تن فوب انجام داده اما در حال حاضر 460 دلار هر تن فوب پیشنهاد می دهد که برابر است با 500 تا 510 دلار در تن سی اف آر ترکیه.

تجار ترکیه ای منتظر اعلام قیمت های جدید ماه اکتبر هستند و معتقدند قیمت ها افزایش خواهد یافت. هم اکنون قیمت های تحویل نقدی ورق گرم و سرد رول به ترتیب 550 تا 620 و 650 تا 720 دلار هر تن است. در حالی که قیمت پایه کارخانه اردمیر برای ورق گرم و سرد رول به ترتیب 550 و 600 دلار هر تن است. از آنجا که اکثر کارخانه ها ظرفیت تولید خود را پایین آورده اند افزایش اندک تقاضا باعث شده تا تمام این کالاها فروخته شوند در نتیجهسطح موجودی کم و قیمت ها بالا رفته است.

کارخانه اردمیر سفارشات جدیدی قبول نمی کند چرا که کل تولید خود را پیش فروش کرده است. در حالی که محصولات خود را با 75 درصد افزایش قیمت به مشتریان خود عرضه می کند.

۲۱ اَمرداد ۱۳۸۸ ۰۸:۵۰
تعداد بازدید : ۸۵۳
کد خبر : ۲,۱۴۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید