به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

تحلیلگر امور نفت: شاهد جنگ قیمت ها از طرف عربستان نخواهیم بود

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- پل هورسنل تحلیلگر امور نفت در بانک استاندارد چارتر که به علت پیش بینی رونق طولانی مدت بازار نفت در حدود ده سال پیش معروف شد بار دیگر پیش بینی خود را در خصوص صعودی بودن روند قیمت نفت خام به رغم سقوط آن به پائین ترین میزان در چهار سال گذشته تکرار کرد.
به گزارش خبرگزاری رویترز از نیویورک، روز سه شنبه هورسنل و تیم او پیش بینی خود درباره قیمت نفت خام برنت را در سال 2015 با پنج دلار کاهش 105 دلار اعلام کردند.
آنها اعلام کردند سازمان کشورهای صادر کننده نفت اوپک باید تولید خود را حدود یک میلیون بشکه در روز کاهش دهد تا مانع افزایش ذخایر جهانی در سه ماهه نخست سال آینده شود. همچنین ضعف عرضه نفت در آمریکا به افزایش قیمت ها کمک خواهد کرد.
هورسنل و تیم او تاکید کردند ما با توصیف «جنگ قیمت ها» در بازار نفت موافق نیستیم. در سه ماهه چهارم امسال با مازاد عرضه نفت در بازار مواجه نیستیم ولی این مازاد در سه ماهه نخست سال 2015 دیده خواهد شد و لازم است اوپک عرضه نفت را کاهش دهد.
قرار است اوپک روز 27 نوامبر تشکیل جلسه دهد و شماری از اعضای اصلی این سازمان اعلام کرده اند نیازی به کاهش تولید نمی بینند.
تحلیلگران همچنین جنگ قیمت ها از طرف عربستان را رد و اعلام کردند به این منظور لازم است عربستان تولید را افزایش دهد و قیمت نفت به زیر سطح تجاری کاهش یابد که هیچ یک از این دو مسئله اتفاق نیفتاده است. برخی تحلیلگران اقدام عربستان به کاهش قیمت نفت خود را بخشی از تلاش برای به دست آوردن سهم بیشتری در بازار آسیا دانستند.

منبع: واحد مرکزی خبر

۳۰ مهر ۱۳۹۳ ۱۰:۳۷
تعداد بازدید : ۷۱۸
کد خبر : ۲۱,۴۵۵
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید