به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش قیمت انواع ورق در روسیه - 22/5/1388

مرکز خدمات فولاد ایران - طی این ماه قیمت پیشنهادی روسیه برای ورق گرم و سرد دوباره افزایش یافته است. با یش بینی بهبود تقاضا در پی افزایش 50 دلار هر تنی قیمت های ماه گذشته، در حال حاضر ورق گرم رول روسیه، 530 تا 560 دلار هر تن فوب دریای سیاه پیشنهاد می شود که قیمت آن به تولیدکننده، نوع تحویل و مقصد بستگی دارد.

از ماه قبل تا کنون این دومین بار است که قیمت ورق گرم افزایش زیادی می یابد در حالی که قیمت ماه قبل آن 480 تا 520 دلار هر تن فوب بنادر دریای سیاه بود. قیمت فعلی ورق سرد رول 590 تا 620 دلار هر تن فوب است.

تجار اروپایی می گویند افزایش قیمت ها سبب شده که تقاضا و میزان مشارکت تجار محدود شود و در حقیقت وضعیت تقاضا - بدون در نظر گرفتن چین و آسیا – بسیار خوب است.

تجار می گویند تقاضا در شمال اروپا، خاورمیانه، ایران و مخصوصاً در مصر و شمال افریقا زیاد است چرا که کارخانه های این کشورها تولید خود را تا ماه سپتامبر پیش فروش کرده اند. گفته می شود تقاضای چندانی از شمال امریکا وجود ندارد در حالی که جنوب امریکا در حال خرید رول از روسیه است. پیش بینی می شود عرضه فولاد فوری کاهش یابد و با این که کارخانه های محلی قصد دارند تولید ماه سپتامبر خود را آغاز کنند، انتظار می رود طی دو ماه آینده، بازار صادرات داغ باشد.
۲۲ اَمرداد ۱۳۸۸ ۰۹:۱۰
تعداد بازدید : ۸۰۲
کد خبر : ۲,۱۵۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید