به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

پیش خرید بیلت وارداتی در چین، افزایش قیمت پیشنهادی به جنوب شرق آسیا - 24/5/1388

مرکز خدمات فولاد ایران - تمایل شدید خریداران چینی  طی هفته گذشته به واردات بیلت، بسیاری از تجار را متعجب کرد.

یک تاجر هنگ کنگی می گوید زمانی که قیمت های داخلی افزایش یافت شور خاصی به وجود آمد کارخانه شاگانگ بیشترین میزان افزایش قیمت خود را اعلام کرد. بسیاری از تجار چین تمایل زیادی برای سفارش داشتند و برخی از معاملات قطعی گشت. اما کسی دقیقاً نمی داند که چه حجمی معامله شده است.

منابع تجاری تخمین می زنند که بیش از 100 هزار تن بیلت با قیمت 470 دلار هر تن سی اف آر بنادر چین فروخته شده که اکثراً محصول روسیه است. برخی نیز می گویند ممکن اسن حجم خرید 200 هزار تن باشد. گفته می شود تاجران خوش بین و نمایندگان کارخانه های چین بیشتر پیش خرید ها را انجام می دهند.

واردکنندگان به دنبال سود هستند زیرا قیمت های داخلی بسایر بالا رفته است.

این هفته تمایل چینی ها به خرید کاهش یافت زیرا قیمت های داخلی این کشور روند نزولی داشت. گفته می شود پیش خرید بیلت ریسک به همراه دارد چرا که موعد پرداخت های محموله های ماه اکتبر فرا رسیده است.

یک تاجر سنگاپوری خاطرنشان می کند قیمت های بازار داخلی چین ممکن است بسیار بالا رود و نیز کاهش بسیار داشته باشد. خریدهای اخیر در چین، بیشتر توسط تجار صورت می گیرد زیرا مصرف کنندگان چینی محتاط شده اند.

طی این هفته قیمت پیشنهادی بیلت برای جنوب شرق آسیا به 480 تا 490 دلار هر تن سی اف آر رسید که از هفته قبل 10 دلار گرانتر بود. بالا بودن قیمت قراضه دلیل افزایش قیمت بیلت است.

۲۴ اَمرداد ۱۳۸۸ ۰۸:۵۲
تعداد بازدید : ۶۳۵
کد خبر : ۲,۱۶۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید