به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش قیمتهای وارداتی قراضه - 27/05/1388

مرکز خدمات فولاد ایران - بازار واردات قراضه در آسیای شرقی رو به ثبات است. تجار گزارش داده اند که شرکت هیوندایی چهار محموله قراضه از امریکا در قیمت 358 دلار در تن سی اف آر پیش خرید کرده که حمل آنها برای اکتبر – سپتامبر است. قیمت تمام شده این معامله حدود 10 دلار بیشتر از قرارداد خرید وارداتی هفته گذشته چین با امریکاست.

منابع تجاری چین اظهار کرده اند قیمتهای جدید پیشنهادی امریکا برای قراضه سنگین کلاس 1-2 (20-80) به 365 دلار در تن و برای قراضه مخلوط به 370 دلار در تن سی اف آر رسیده است. قیمت خرید وارداتی قراضه ورقی – ساختمانی چین از ژاپن طی هفته گذشته 375 دلار در تن سی اف آر بوده که 5 تا 10 دلار بیشتر از قیمت هفته پیش از آن است.

یک تاجر چینی اظهار کرد بازار محصولات فولادی در چین سست شده و روند خرید قراضه در آینده رکود خواهد کرد. او گفت با توجه به کاهش های اخیر قیمتها در بازار داخلی چین، پایین آمدن قیمت قراضه جالب توجه خواهد بود.

درضمن، قیمت وارداتی چدن هم حدود 10 دلار بالا رفته. چین در قراردادهای اخیر خود چدن روسیه را در قیمت 370 دلار در تن سی اف آر و چدن ژاپن را در قیمت 375 تا 378 دلار در تن سی اف آر خریداری کرده است.  

۲۷ اَمرداد ۱۳۸۸ ۰۸:۴۳
تعداد بازدید : ۷۵۲
کد خبر : ۲,۱۷۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید