به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

نا امیدی اروپاییان از بهبود وضع تقاضای فولاد

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- در آخرین نظرسنجی استیل ایندکس از بازارهای فولاد جهان، اروپاییان امیدی به بهبود وضعیت تقاضا طی سه ما آینده را ندارند. اگرچه میزان تقاضای بازار در امریکای شمالی نسبت به هفته گذشته کمی بالاتر بود ولی اکثر شرکتهای این منطقه پیش بینی افت روند تقاضا را دارند. البته تعداد اندکی نیز افت قیمتها نسبت به هفته گذشته را پیش بینی می کنند. این در حالی است که اکثر شرکتهای اروپایی معتقد به ثبات قیمتها هستند.

10 درصد شرکتهای اروپایی حاضر در نظرسنجی پیش بینی کردند روند تقاضا طی سه ماه آینده بهبود خواهد یافت که این رقم قبلا شامل 15 درصد این شرکتها بود، این در حالی است که آمار نشان دهنده اعتقاد 27 درصدی شرکتها به کاهش روند تقاضا طی سه ماه آینده است که این رقم نسبت به پیش بینی 15 درصدی هفته قبل، افزایش نشان می دهد.

23 درصد شرکتهای امریکایی پیش بینی بالا رفتن میزان فروش را دارند که این رقم قبلا 19 درصد بوده است. 38 درصد شرکتهای امریکایی معتقد به کاهش سطح تقاضا هستند که هفته گذشته 31 درصد بود. به طور کلی، بین شرکتهای فولادی حاضر در نظرسنجی از سطح جهان اغلب معتقد به افت بیشتر روند تقاضا هستند و عقیده کلی آنها کاهش سطح فروش است.

54 درصد شرکتهای امریکایی معتقدند قیمتها طی سه ماه آینده رو به پایین خواهد بود، این در حالی است که قبلا 63 درصد این افراد بر این عقیده بودند. 38 درصد شرکتهای این منطقه هم اعتقاد به بالا رفتن سطح قیمتها دارند. این در حالی است که 63 درصد شرکتهای اروپایی معتقد به ثبات قیمتها هستند که قبلا این رقم 42 درصد بود و 33 درصد شرکتهای این منطقه پیش بینی افت قیمتها را دارند. این رقم قبلا 42 درصد بوده است.

در کل 15 درصد شرکتها در دنیا پیش بینی می کنند قیمتها افزایش داشته باشد که این رقم در گذشته 26 درصد بوده است. همینطور 41 درصد شرکتهای تجاری در دنیا معتقد به کاهش سطح قیمتهای فولاد هستند درحالیکه این رقم قبلا 48 درصد بوده است.

به گزارش ایفنا به نقل از استیل ایندکس، 32 درصد شرکتهای اروپایی پیش بینی کاهش موجودی بازار نسبت به هفته گذشته را دارند که این رقم نسبت به رقم قبلی 46 درصدی کاهش نشان می دهد. 64 درصد شرکتهای این منطقه نیز معتقد به ثبات وضعیت موجودی هستند که این رقم نسبت به 54 درصد قبل بالاتر رفته است. در مورد شرکتهای امریکایی 20 درصد اظهار کاهش موجودی داشته اند که این آمار نسبت به 31 درصد گذشته کاهش نشان می دهد و 60 درصد شرکتهای منطقه پیش بینی ثبات سطح موجودی داشته اند که نسبت به رقم قبلی 46 درصد افزایش نشان می دهد. بطور کلی 31 درصد کل شرکتهای دنیا معتقدند سطح موجودی آهن آلات در بازار کاهش می یابد، که این رقم نسبت به 41 درصد قبلی افت داشته است. 58 درصد این شرکتها معتقدند سطح موجودی آهن آلات تغییری نخواهد داشت این در حالی است که آمار قبلی این رقم را 52 درصد اعلام کرده بود.

 
۲۶ آبان ۱۳۹۳ ۱۱:۵۱
تعداد بازدید : ۷۱۷
کد خبر : ۲۱,۸۴۲
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید