به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

باید قوانین متضاد در اقتصاد کشور را حذف کنیم

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: ما وظیفه داریم بسیاری از دستورالعمل‌ها، کارها و قوانین متضاد موجود در اقتصاد را شناسایی و برای حذف آن‌ها اقدام کنیم.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا- منطقه خراسان، غلامرضا تاجگردون با اشاره به اینکه باید از بانک‌محوری خارج شویم و یا آن‌ها قوانین را تغییر دهند، اظهار کرد: باید امکان این فراهم شود که وام‌ها به بخش تولیدی تخصیص داده شود، زیرا افزایش تولید سبب کاهش اثر تحریم‌ها خواهد بود.

وی یادآور شد: باید امکان این فراهم شود که وام‌ها به بخش تولید اختصاص داده شود، زیرا افزایش تولید سبب کاهش اثر تحریم‌ها می‌شود.

تاجگردون با بیان این که در نظام بانکی اگر ورود پول معیوب باشد ساختار به هم می‌ریزد، اظهار کرد: بانک‌ها با همکاری‌های سنگین و مطالباتی که دارند سیستم را به طور زنجیره‌ای درگیر کرده‌اند و این مجموعه با منابع و مقررات تبیین شده، برازنده اقتصاد کشور نیست.

منبع: ایسنا

۲۷ آبان ۱۳۹۳ ۰۹:۵۴
تعداد بازدید : ۶۶۵
کد خبر : ۲۱,۸۴۵
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید