به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

تردد کامیون‌های ترکیه‌ بدون پلمپ مخزن سوخت/ هنوز دستورالعمل ابلاغ نشده است

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- ناظر گمرکات آذربایجان غربی با اشاره به اینکه اکنون تردد کامیون‌های ترکیه‌ بدون پلمپ مخزن سوخت انجام می‌شود، گفت: هنوز دستورالعمل این موضوع به گمرک ابلاغ نشده است.

پرویز تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد پلمپ مخزن سوخت کامیون‌های ترکیه به کجا رسید و چه زمانی این کار صورت می‌گیرد، اظهار داشت: متولی این موضوع پایانه‌های مرزی هستند و زمانی که این موضوع ابلاغ شود، از سوی گمرک اجرایی خواهد شد.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی در پاسخ به این سؤال که چه زمانی این دستورالعمل ابلاغ خواهد شد، گفت: گمرک موظف بر اساس ابلاغیه کار را شروع کند که البته هنوز ابلاغ نشده و مسئولیت پلمپ با گمرک است.

وی ادامه داد:‌ شروع عملیات با پایانه‌ها بوده، اما پلمپ مخزن با گمرک است.

تقوی با اشاره به اینکه مقدمات کار را فراهم شده است و منتظر ابلاغ دستورالعمل هستیم، گفت: محل استقرار، چاله سرویس و موضوع باک اضافه و استاندارد و پلمپ آن در دستور کار است.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی در پاسخ به این سؤال که اکنون کامیون‌های ترکیه بدون پلمپ ترانزیت می‌شوند، تصریح کرد: تردد به راحتی اکنون بدون پلمپ در حال انجام است و برای پلمپ منتظر ابلاغیه هستیم.

وی ادامه داد: نهایت تلاش این است که کار پلمپ به درستی صورت بگیرد، تا مشکلات ایجاد نشود و اکنون بحث صادرات و ترانزیت به خوبی در حال انجام است.

تقوی در مورد اقدامات پیش‌گیرانه برای جلوگیری از قاچاق سوخت بیان داشت: پلمپ باک و اخذ مابه‌التفاوت سوخت اعمال می‌شود و از کامیون‌های ترکیه گرفته می‌شود و دیدزنی باک و مخازن سوخت آنها از سوی وزارت نفت صورت می‌گیرد.

منبع: فارس

۲۷ آبان ۱۳۹۳ ۱۰:۰۱
تعداد بازدید : ۶۳۸
کد خبر : ۲۱,۸۵۰
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید