به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

دولت ترکیه به دنبال کاهش وابستگی به واردات قراضه

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- دولت ترکیه قصد دارد از وابستگی صنعت فولاد ترکیه به قراضه بکاهد و در این راستا از افزایش سرمایه گذاری ها برای توسعه صنعت سنگ آهن داخلی و فرو آلیاژ ها حمایت می کند تا ساختار تولید فولاد به تولید از طریق سنگ آهن و کوره های بلند تغییر پیدا کند.

بدین ترتیب دولت ترکیه قصد دارد تا پایان سال 2016 مقررات جدیدی وضع کند که طبق آن وابستگی صنعت فولاد به قراضه کم خواهد شد. برای توسعه تولید فولاد با استفاده از سنگ آهن به جای قراضه، دولت بسته های حمایتی برای افزایش سرمایه گذاری در بازار سنگ آهن داخلی و فرو آلیاژ ها را افزایش می دهد.

همچنین دولت ترکیه قصد دارد از تحقیق ها و پژوهش هایی که بر تولید محصولات فولادی با ارزش افزوده تاکید دارند حمایت کند. به طور مثال تولید فولاد برای خودرو سازی که ترکیه وابستگی زیادی به واردات آن دارد.

به گزارش ایفنا، سال 2013 ترکیه 19 میلیون و 730 هزار تن قراضه به ارزش 7 میلیارد و 510 میلیون دلار وارد کرد در حالی که واردات سنگ آهن 8 میلیون و 110 هزار تن بوده و ارزشی معادل یک میلیارد و 160 میلیون دلار داشت.

ترجمه: م. تابان شمال

۲۷ آبان ۱۳۹۳ ۱۱:۴۵
تعداد بازدید : ۷۳۰
کد خبر : ۲۱,۸۷۶
کلیدواژه ها: قراضه ترکیه پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید