به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

قیمت بیلت وارداتی آسیا به 500 دلار رسید - 28/05/1388

مرکز خدمات فولاد ایران - قیمتهای پیشنهادی بیلت وارداتی آسیا به بیش از 500 دلار در تن سی اف آر رسید درحالیکه تنها در یک هفته گذشته قیمت آن 480 تا 490 دلار در تن سی اف آر بود. بیلت تایوان در اواخر هفته گذشته به 505 دلار در تن سی اف آر هم رسید.

تولیدکنندگان روسیه و اکراین تصمیم دارند بیلت خود را در قیمت 510 تا 520 دلار در تن سی اف آر عرضه کنند، نظر به اینکه مالزی بیلت خود را در حدود 510 دلار در تن فوب عرضه می کند. البته سفارشات خرید بیلت تایوان در قیمت 500 دلار در تن سی اف آر هنوز قطعی نشده است.

تجار محلی اظهار می کنند که خریداران در ویتنام هنوز روی نظر خود در قیمت خرید 480 تا 485 دلار در تن سی اف آر اصرار دارند. گفته شده معاملات بسیار اندکی برای بیلت مالزی در قیمت 490 دلار در تن فوب انجام شده. یک تاجر مالزیایی گفت قیمت بیلت در حال طغیان است و واردکنندگان داخلی تلاش خود را جهت مقابله با قیمتهای بالا می کنند ولی این تلاش ثمره ای نخواهد داشت چراکه تقاضا خوب است و عرضه بیلت بخصوص در بازار وارداتی بسیار محدود. دلیل دیگر افزایش قیمت بیلت، بالا رفتن قیمت قراضه است. با تمام اینها، خریداران بسیار محتاطانه عمل می کنند و بیشتر از نیاز خود خرید انجام نمی دهند.

هزینه بالای بیلت های وارداتی تاثیر بسیاری در افزایش قیمت میله گرد در بازارهای داخلی خواهد گذاشت.
۲۸ اَمرداد ۱۳۸۸ ۰۸:۳۴
تعداد بازدید : ۱,۱۰۰
کد خبر : ۲,۱۸۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید