به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

می خواهند افتضاح اقتصادی خود را با تحریک افکار عمومی پنهان نگه دارند !!

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)-دکتر کلار مایر ، کارشناس عالی امور اقتصاد بین الملل از فیلیپین طی گفتگویی کوتاه با اقتصادپرس ، از پشت پرده های اقدام موهن نشریه هتاک شارلی ابدو سخن گفت .

وی گفت : شرایط اقتصادی امروز فرانسه بسیار وخیم ارزیابی میشود . و دولت این کشور هر روز باید با تجمعات و اعتراضات مردمی علیه سیاست های ریاضت اقتصادی دست و پنجه نرم کند .

بر این اساس به اعتقاد من ، کمی انحراف در افکار عمومی که نتایج متعددی نیز بهمراه داشته باشد یا به مذاق فرانسوی ها و متحدان فراآتلانتیکی آن ها خوش بیاید . از این رو هجمه به مسلمان و تحریک افکار عمومی علیه آن ها توسط دولت و رسانه های این کشور آغاز شد .

مایر در ادامه گفت : تروریزم نکوهیده است آن هم در همه جای دنیا اما شرم آور تر از آن سوء استفاده از احساسات ملی و مذهبی است . دولت فرانسه حداکثر استفاده تبلیغاتی را از این حادثه برد .

من به جرات می توان بگویم که این موج سازی چیزی بیشتر از یک اقدام سیاسی بود . به نظر من این یک سرپوش بزرگ بر مشکلات اقتصادی و افتضاحات بی شمار پاریس بود .

این کارشناس عالی اقتصاد همچنین گفت : دولت فرانسه طرحی را در دستور کار پنهان خود قرار داده تا بر اساس آن بتواند به بهانه مبارزه با تروریزم مسیر ورود خود به کشورهای مستعمره سابق را باز کرده تا از این طریق بتواند اموال آن ها را غارت کند . این یعنی استعمرار جدید برای ساختن سازمانی نو بر خرابه های اقتصادی امروز کشورهای اروپایی !! ادامه دارد.

منبع: اقتصادپرس

موضوعات مرتبط: اخبار اقتصادی - تحلیل اخبار

۲۸ دی ۱۳۹۳ ۱۱:۰۳
تعداد بازدید : ۶۵۸
کد خبر : ۲۲,۹۲۳
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید