به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش قیمت ورق گرم در بورس امریکا - 16/06/1388

مرکز خدمات فولاد ایران - قیمت ورق گرم در قراردادهای فیوچر که در بورس کالای شیکاگو در روز پنج شنبه بسته شد نسبت به 510 دلار هر شورت تن ماه آگوست تا 30 دلار هر شورت تن بالاتر بود. در اوایل ماه سپتامبر نیز قیمت معاملاتی این کالا بسیار بیشتر از قراردادهای 455 دلار هر شورت تنی ماه جولای بوده است.

تاکنون طی این ماه 115 عرضه ورق گرم در این بورس صورت گرفته که هر کدام تا 20 دلار هر شورت تن افزایش قیمت داشته است. تعداد این عرضه ها 15 عرضه بیشتر از عرضه های ثبت شده ماه آگوست است. البته هنوز آمار واقعی از قراردادهای ثبت شده در این بورس ارائه نشده است.

گروه بورس کالای شیکاگو که از اکتبر گذشته قراردادهای فیوچر فولاد را برگزار می کند، روند رو به بالایی را برای قیمت آهن آلات پیش بینی می کند. قیمتهای عرضه شده در این بورس برای ماههای اکتبر – دسامبر بیشتر از سطح فعلی 540 تا 545 دلار هر شورت تن است. در صورت ادامه روند افزایش قیمت کارخانجات امریکا در بازار نقدی، سطح قیمتها در قراردادهای فیوچر بورس نیز بالا خواهد رفت.

قیمت فعلی ورق گرم در بازار نقدی امریکا 580 تا 600 دلار هر شورت تن، ورق سرد حدود 680 تا 700 دلار هر شورت تن و ورق گالوانیزه 700 تا 720 دلار هر شورت تن تحویل درب کارخانه است.

۱۶ شهریور ۱۳۸۸ ۰۹:۴۶
تعداد بازدید : ۷۹۴
کد خبر : ۲,۳۱۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید