به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

تولید بالا و قیمت پایین در کارخانجات چین - 18/06/1388

مرکز خدمات فولاد ایران - با توجه به افت قیمتها در بازار چین، شرکت بائواستیل قصد دارد قیمتهای تحویل اکتبر خود را پایین بیاورد. احتمالا این قیمتها در حد قیمتهای هفته دوم سپتامبر خواهد بود. بائواستیل از ماه ژوئن شروع به افزایش قیمتهای خود کرد. قیمت ورق گرم و سرد تحویل درب کارخانه این شرکت در ماه سپتامبر 147 دلار بیشتر از متوسط قیمتهای نقدی بازار بود.

منابع بازار تقریبا از کاهش قیمت بائواستیل برای ماه اکتبر مطمئن هستند چون در غیر اینصورت با توجه به رکود بازار چین، سطح فروش بائواستیل شدیدا افت خواهد کرد.

ازآنجاکه بائواستیل رهبر شرکتهای فولادی چین است، انتظار می رود سایر کارخانجات بزرگ چینی هم به پیروی از آن قیمتهای ماه سپتامبر خود را کاهش دهند. در این راستا، شرکتها در حال مذاکره برای پایین آوردن سطح تولید خود نیز هستند چراکه در صورت ادامه روند تولید فولاد در سطح آگوست و سپتامبر، فشار موجودی در بازار اجتناب ناپذیر خواهد بود.

طی 10 روز اول آگوست، سطح تولید فولاد خام چین 7/16 میلیون تن بوده که 5/1 میلیون تن بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است. تجار اظهار کردند کارخانه ها در ماه سپتامبر فروش خوبی انجام دادند و اکثر این فروشها با قیمتهای بالای آگوست بوده است.

۱۸ شهریور ۱۳۸۸ ۱۱:۱۶
تعداد بازدید : ۱,۰۹۴
کد خبر : ۲,۳۳۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید