به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

سخنگوی دولت از آغاز حذف یارانه پردرآمدها خبر داد

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)-سخنگوی دولت گفت:ایرانیان خارج از کشور که از افزایش قیمت‌ها متاثر نشده‌اند در اولویت حذف هستند و در داخل کشور نیز براساس مصوبه مجلس اقشار پردرآمد از دریافت یارانه حذف خواهند شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس محمد باقر نوبخت امروز در حاشیه دومین همایش ملی استاندارهای حسابداری در جمع خبرنگاران از آغاز حذف یارانه پردرآمدها خبر داد و گفت: ایرانیان خارج از کشور که از افزایش قیمت‌ها متاثر نشده‌اند در اولویت حذف هستند و در داخل کشور نیز براساس مصوبه مجلس اقشار پردرآمد از دریافت یارانه حذف خواهند شد.

وی گفت: علاوه بر 4500 میلیارد تومان اعتباری که برای طرح تحول سلامت اختصاص یافته، در سال آینده 1300 میلیارد تومان برای یارانه سود تسهیلات در نظر گرفته می‌شود.

سخنگوی دولت تاکید کرد: دولت به دنبال اجرای درست قانون هدفمندی یارانه ها است، که براساس آن حداکثر 50 درصد درآمد به دست آمده از محل اجرای این قانون بین خانوار‌ها تقسیم شود و بخشی از آن در تولید، بهداشت و درمان هزینه شود.

به گزارش فارس از مجلس شورای اسلامی بررسی بودجه سال گذشته مصوب کرد یارانه پردرآمدها حذف شود که دولت از این کار به دلیل عدم امکان شناسایی پردرآمدها استنکاف کرد و در بررسی بودجه سال آینده مجلس حذف یارانه افراد با درآمد بالای بیش از 2.5 میلیون تومان در ماه را پیشنهاد داده است.

منبع: فارس

۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ۱۱:۴۰
تعداد بازدید : ۷۱۶
کد خبر : ۲۳,۴۹۸
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید