به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

قطر مشتاق سرمایه گذاری در بخش فولاد ایران - 22/06/1388

مرکز خدمات فولاد ایران - به گزارش تهران تایمز وزیر اقتصاد قطر یوسف حسین کمال با وزیر اقتصاد ایران ملاقات کرد و طی آن علاقه  کشورش به سرمایه گذاری در بخش های مخابرات، توریسم، نظام بانکی و صنایع فولادی را اعلام کرد.

مدیر سازمان سرمایه گذاری،اقتصاد و پشتیبانی فنی ایران اعلام کرد که راه های گسترش روابط اقتصادی و همکاری های تجاری میان دو کشور در این ملاقات بررسی شده اند. وی به ظرفیت های بانک توسعه صادرات ایران و صندوق تضمین سرمایه برای گسترش روابط تجاری اشاره کردند و گفتند که ایران در حال اجرای برنامه های خصوصی سازی است و در این رابطه فرصت های مناسبی به سرمایه گذاران قطری طی کنفرانس های آتی پیشنهاد خواهد شد. وزیر اقتصاد قطر رضایت خود از پیشنهادات اعلام و ابراز امیدواری کرد که سرمایه گذاران قطری در ایران سرمایه گذاری کنند. وی همچنین خواستار تاسیس بانک قطر در ایران شد و در این رابطه درخواست همکاری کرد.

قطر طی سالهای اخیرشاهد رشد اقتصادی بوده است و در سال 2008 هشت بودجه به توسعه اقتصادی اختصاص داده است.

در ماه جولای اقای عبداله سهرابی سفیر ایران در قطر اعلام کرد طرح هایی برای افتتاح یک مرکز تجاری ایرانی در دوحه در جریان است و در عوض ایران نیز قطعه ای زمین برای احداث یک مرکز تجاری قطری در شهر بوشهر اختصاص داده است.

۲۲ شهریور ۱۳۸۸ ۱۲:۱۷
تعداد بازدید : ۹۳۵
کد خبر : ۲,۳۵۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید