به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

سقوط قیمت قراضه در کره - 22/06/1388

مرکز خدمات فولاد ایران - کارخانه های کوچک کره طی هفته های آینده قراضه را 8 تا 16 دلار ارزانتر خواهند خرید. با در نظر گرفتن این نکته که محموله های قراضه وارداتی به زودی به کره می رسند، بیشتر کارخانه ها به کاهش قیمت خرید در کشور خود می اندیشند.

هیوندایی، خریدار اصلی قراضه داخل کشورنسبت به تصمیم گیری روی تنظیم قیمت خرید بی میل به نظر میرسد چراکه هفته گذشته قیمت محصولات خود را افزایش داد. یک منبع خبری هیوندایی گفت: ما هنوز در حال تصمیم گیری درباره زمان بندی و میزان کاهش هستیم درحالیکه هم وضعیت موجودی داخلی و هم قیمت بازارهای جهانی را مد نظر داریم. او اضافه کرد: موجودی داخلی قراضه ما بسیار بالاست و مقادیر وارداتی هم به زودی به کشور خواهند رسید.

کارخانه هیوندایی قیمت تمام محصولات فولادی خود را از ابتدای سپتامبر به میزان 32 تا 81 دلار هر تن افزایش داده است. این در حالی است که قیمت خرید قراضه توسط هیوندایی در داخل کشور از ماه گذشته ثابت باقی مانده است. در حال حاضر هیوندایی 335 تا 352 دلار به ازای هر تن به شرکت شینداچی پرداخت میکند. اما قیمت واردات قراضه از ژاپن نیز در مقایسه با اواخر اگوست هم راستا با رکود قیمت ضایعات کاهش یافته است.

شرکت هیوندای اخیرا قراردادی برای خرید قراضه سنگین کلاس 2 به قیمت 315 دلار برای تحویل در اکتبر منعقد کرده است، این قیمت نسبت به دو هفته اخیر 17 دلار کمتر است.

۲۲ شهریور ۱۳۸۸ ۱۲:۱۸
تعداد بازدید : ۱,۰۶۶
کد خبر : ۲,۳۵۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید