به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

تولید ام ام کا در حداکثر ظرفیت – 23/06/1388

مرکز خدمات فولاد ایران – شرکت آهن و فولاد مگنیتوگورسک روسیه (ام ام کا) تولید خود را در فصل سوم امسال از 2/2 میلیون تن فصل دوم تا 35 درصد بیشتر خواهد کرد. مدیر این شرکت گفت ظرفیت تولید ورق این کارخانه نسبت به سال گذشته باید 94 درصد افزایش داشته باشد.

در فصل سوم، سطح فروش ام ام کا به بازار داخلی نسبت به دوره آوریل تا ژوئن تا 30 درصد بالاتر خواهد بود. سطح فروش این شرکت در فصل دوم امسال 55 درصد افزایش مقداری و 64 درصد افزایش ماهیانه داشته است.

فروش صادراتی ام ام کا روند متفاوتی داشت. درصد فروش این شرکت به آسیا و خاور دور 14 درصد و به چین 7 درصد بوده است. سطح تولید ورق ام ام کا از 9/1 میلیون تن فصل اول امسال تغییری نکرده است ولی تولید ورق سرد 47 درصد بیشتر بوده است.

شرکت مگنیتوگورسک چند پروژه توسعه ای مهم را در دست سرمایه گذاری دارد که از جمله آنها راه اندازی کارخانه عظیم خط 2 تولید ورق گالوانیزه است.

کل وام ام ام کا نسبت به سایر شرکتهای فولادی روسیه در کمترین مقدار و حدود 865 میلیون دلار است در حالیکه در مورد سایرین این مبلغ در حدود 6/1 میلیارد دلار می باشد.

طرح وام کوتاه مدت روسیه از 75 درصد اوایل امسال به 56 درصد در فصل دوم کاهش یافت که 22 درصد آن برای وام دهی به تجار دولتی برای سرمایه گذاری در صنعت فولاد اختصاص گرفته است.

۲۳ شهریور ۱۳۸۸ ۱۰:۱۷
تعداد بازدید : ۸۸۴
کد خبر : ۲,۳۵۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید