به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

رونق کلی در بازار ورق - 25 /06/1388

مرکز خدمات فولاد ایران – طبق آخرین آمار روند صعودی قیمت انواع ورق در امریکا و اروپای شمالی همچنان در جریان است. قیمت ورق گرم اروپای جنوبی نیز از هفته گذشته بیشتر شده و در ترکیه نیز قیمت انواع ورق نسبت به هفته پیش بالاتر رفته است.

قیمت ورق گرم در اروپای جنوبی 20 یورو نسبت به هفته گذشته بیشتر شده. ورق سرد و گالوانیزه هم همین روند را داشته اند. قیمت فعلی ورق سرد اروپا به 494 یورو هر تن (716 دلار) رسیده است و زمان تحویل این کالا نسبت به هفته گذشته بیشتر شده. متوسط زمان حمل ورق گالوانیزه نیز 3/9 هفته اعلام شده است.

در اروپای جنوبی ورق گرم تحویل کارخانه به 413 یورو هر تن(599 دلار) رسیده ولی قیمت ورق سرد و گالوانیزه تغییری نکرده است. متوسط زمان حمل این ورقها هم نسبت به هفته پیش بیشتر شده و برای ورق سرد به 6/7 هفته رسیده است. ورق گالوانیزه امریکا با 22 دلار هر شورت تن افزایش به 724 دلار هر شورت تن(798 دلار هر تن) رسیده و ورق گرم و سرد نیز در این بازار افزایش قیمت داشته. متوسط زمان حمل ورق گرم به 7 هفته افزایش یافته است.

قیمت تحویل کارخانه ورق گرم، سرد و گالوانیزه ترکیه هم از هفته گذشته بالاتر رفته و برای ورق گرم و سرد این افزایش قیمت حدود 30 دلار در هر تن بوده است.

۲۵ شهریور ۱۳۸۸ ۱۰:۲۱
تعداد بازدید : ۷۲۴
کد خبر : ۲,۳۷۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید