به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

کاهش قیمت عرضه های قراضه وارداتی - 25 /06/1388

مرکز خدمات فولاد ایران – بازار وارداتی قراضه در آسیای جنوب شرقی شاهد کاهشهایی بود. گفته میشود عرضه چندانی نیز به این بازار ارائه نشده است. آخرین محموله های قراضه مخلوط از امریکا در قیمت 350 دلار در تن تحویل جنوب شرق آسیا پیشنهاد شد.

 بازار تقریباً آرام است.

دو پارتی قراضه مخلوط امریکایی طی هفته گذشته در قیمت 355 دلار تن سی اف آر خریداری شده ولی  صحت این خبر هنوز تائید نشده است. عرضه های دیگری در قیمتهای بالاتر 360 دلار در تن هم شنیده شده است. در اوایل سپتامبر قراضه سنگین امریکا در قیمت 360 تا 370 دلار در تن سی اف آر پیشنهاد میشد.

قراضه سنگین کانتینری کلاس 1 و 2(20 – 80) امریکای جنوبی شرق افریقا در قیمت 310 دلار در تن سی اف آر عرضه شده که خریدهایی هم در مورد آن صورت گرفته است. عرضه قراضه خردشده کانتینری امریکا در حدود 330 تا 335 دلار در تن تحویل ویتنام است ولی قیمت عرضه داخلی آن 325 دلار سی اف آر.

قیمت قراضه 10 تا 15 دلار پایین آمده ولی افت تقاضای چین نباید واردکنندگان داخلی را به اشتباه بیندازد و فکر کنند که قیمتها بیشتر پائین خواهد آمد. او به این نکته اشاره کرد که محدودیت عرضه قراضه مانع بزرگی در راه کاهش بیشتر قیمت این محصول است و بیشترین سطح کاهش قیمت قراضه فقط 5 تا 10 دلار دیگر خواهد بود.

 

۲۵ شهریور ۱۳۸۸ ۱۰:۲۴
تعداد بازدید : ۷۷۶
کد خبر : ۲,۳۷۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید