به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بازار ورق چین در بحران

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- بازار ورق چین در سرازیری است و چشم انداز آینده نزدیک نیز منفی می باشد. متوسط قیمت ورق گرم در بازار شانگهای 388 تا 393 دلار هر تن با 17 درصد مالیات بر ارزش افزوده ثبت شد که از مارس 2002 تاکنون در پایین ترین سطح بوده است.

البته در این قیمت نیز کارخانه ها و تجار هنوز سود دهی دارند از این رو برخی قیمت را پایین تر آوردند تا فروش بهتری داشته باشند. بدین ترتیب قیمت معاملات پایین تر آمده است.

در این بین موجودی ورق گرم در بازار شانگهای هنوز بالاست و شاید برای یک ماه دیگر کافی باشد. از طرفی تداوم افت قیمت سنگ آهن نیز بازار را بیشتر دچار بحران کرده است.

به گزارش ایفنا، سنگ آهن خلوص 62 درصد وارداتی در چین از 63 دلار سوم مارس به 57 دلار و 25 سنت هر تن خشک سی اف آر رسیده است. آخرین موجودی ورق گرم نیز در چین 3 میلیون و 100 هزار تن ثبت شد که 241300 تن نسبت به هفته قبل بالا رفته است.

ترجمه: م.تابان شمال

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ۱۱:۲۹
تعداد بازدید : ۷۵۸
کد خبر : ۲۳,۹۱۴
کلیدواژه ها: ورق چین پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید