به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

مذاکرات ایران برای افزایش صادرات به مشتریان آسیایی پس از لغو تحریم

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)-بلومبرگ به نقل از منابع آگاه مدعی شد، ایران در حال مذاکره با حداقل 3 خریدار آسیایی نفت خود است تا در صورت برداشته شدن تحریم‌ها علیه این کشور، نفت بیشتری به آنها بفروشد.

 

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل فارس، بلومبرگ به نقل از 4 منبع مطلع نوشت، ایران در حال مذاکره با حداقل 3 خریدار آسیایی نفت خود است تا در صورت برداشته شدن تحریم‌ها علیه این کشور، نفت بیشتری به آنها بفروشد.

یک منبع مطلع که نخواست نامش فاش شود، در این‌باره گفت، شرکت ملی نفت ایران در حال مذاکره با خریداران است و هنوز مشخص نیست که ایران چه حجم اضافی نفت ممکن است به آنها بفروشد.

سخنگوی وزارت نفت ایران از اظهارنظر در این‌باره خودداری کرد.

بر اساس آمار آژانس بین‌المللی انرژی، نفت صادراتی ایران در سال گذشته به طور متوسط به 1.3 میلیون بشکه در روز رسیده است که 1.2 میلیون بشکه در روز از میزان پیش از تحریم‌ها کمتر است.

اول هانسن مدیر بخش راهبرد کالاهای اساسی در بانک ساکسو مستقر در کپنهاک گفت، واضح است که آنها (ایرانی‌ها) اراده‌ای راسخ دارند تا در صورتی که مذاکرات منجر به برداشتن تحریم‌ها شود، از موانع ابتدایی عبور کنند...میلیون‌ها بشکه نفت خام اضافی از اوپک را تصور کنید.

منبع: فارس

۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ۱۱:۲۷
تعداد بازدید : ۶۱۰
کد خبر : ۲۳,۹۲۶
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید