به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

کاهش قیمت نفت ایران و افزایش نرخ سبد نفتی اوپک در بازارهای جهانی

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)-در حالی که قیمت سبد نفتی اوپک در هفته منتهی به 18 اسفندماه با ١٠ سنت رشد به ٥٥ دلار و ٥٤ سنت در هر بشکه رسید، قیمت نفت خام سبک ایران با افت پنج سنتی به ٥٥ دلار و ٩٧ سنت برای هر بشکه کاهش یافت.

به گزارش ایرنا، قیمت نفت خام سبک ایران در هفته منتهی به ١٨ اسفند ماه پنج سنت کاهش یافت و به ٥٥ دلار و ٩٧ سنت برای هر بشکه رسید؛ قیمت نفت خام سنگین ایران نیز با ٢٩ سنت کاهش به ٥٣ دلار و ٥٢ سنت برای هر بشکه رسید.
میانگین قیمت نفت خام سبک و سنگین ایران از ابتدای سال جدید میلادی تاکنون به ترتیب ٥٠ دلار و ٢٦ سنت و ٤٧ دلار و ٩٣ سنت بوده است.
قیمت سبد نفتی اوپک در هفته مورد بررسی با ١٠ سنت رشد به ٥٥ دلار و ٥٤ سنت برای هر بشکه رسید؛ میانگین قیمت سبد نفتی اوپک از ابتدای سال تاکنون ٤٩ دلار و ٩٥ سنت برای هر بشکه بود.
به گزارش امور اوپک و روابط با مجامع انرژی، قیمت نفت دبلیو تی آی نیز با یک دلار و ١٨ سنت افزایش به ٥٠ دلار و ٥٢ سنت برای هر بشکه رسید؛ میانگین قیمت این نفت خام شاخص از ابتدای امسال تا کنون٤٩ دلار و ١٧ سنت بوده است.
قیمت نفت برنت با یک دلار و هشت سنت کاهش بیشترین کاهش را در هفته گذشته به خود اختصاص داد و به ٥٩ دلار و ٧٥ سنت برای هر بشکه رسید، میانگین قیمت نفت برنت از ابتدای امسال تاکنون ٥٣ دلار و ٧٨ سنت بوده است.
قیمت نفت خام شاخصهای دوبی و عمان نیز در هفته مورد بررسی به ترتیب با ٣٦ و ٣٢ سنت افزایش به ٥٧ و ٧٠ سنت و ٥٨ و ١٦ سنت برای هر بشکه رسید، میانگین قیمت این دو نوع نفت خام شاخص از ابتدای امسال تاکنون به ترتیب ٥١ دلار و ٥٣ سنت، ٥٢ دلار و ٣٦ سنت برای هر بشکه بود.

منبع: ایرنا

۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ۱۱:۳۰
تعداد بازدید : ۶۵۵
کد خبر : ۲۳,۹۳۲
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید