به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

کاهش ظرفیت تقاضا برای فولاد چین

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)-شرکت خدمات مالی آمریکایی و چند‌ملیتی «پیمکو»، نسبت به کاهش تقاضا برای فولاد در چین هشدار داد.

شرکت خدمات مالی «پسیفیک اینوستمنت» موسوم به PIMCO، اعلام کرد: شاهد کاهش ظرفیت تقاضا برای فولاد چین هستیم و این بازار بزرگ با رکود مواجه شده‌ که این مساله چشم‌انداز جهانی صنایع و قیمت سنگ‌آهن را تهدید می‌کند. همچنین گروه بانکداری «گلدمن ساکس» اعلام کرد تولید فولاد در چین کاهش خواهد یافت.
به گزارش هلنیک‌شیپینگ‌نیوز، «راجا موخرجی»، رئیس موسسه تحقیقات پولی آسیا و «امیلی آ-یونگ»، می‌گویند: دیگر سال‌های رشد بازار ساخت و ساز مسکن در چین به سر آمده و این به‌معنای شروع زمانی سخت برای بازار فولاد است. آنها تاکید کردند: در بهترین حالت ممکن، بازار فولاد چین امسال، به سختی رشد یک‌رقمی خواهد داشت.
بازار فولاد چین امسال کندترین رشد خود را از سال 1990 میلادی تاکنون داشته که پیش‌بینی می‌شود امسال این بازار با رکود بیشتری هم روبه‌رو‌ شود. بزرگ‌ترین‌ اقتصاد آسیا که حدود نیمی از تولید فولاد جهان را دراختیار دارد، همچنین بزرگ‌ترین‌ خریدار سنگ‌آهن در بنادر است اما این درحالی است که قیمت این ماده خام به دلیل اشباع بازارهای جهانی، به پایین‌ترین نرخ خود از سال 2008 میلادی تاکنون رسیده ‌است.
موسسه مالی و بانکداری گلدمن ساکس با انتشار گزارشی پیش‌بینی کرد: تولید فولاد چین امسال منقبض خواهد شد که این پیش‌بینی گلدمن ساکس، موید پیش‌بینی گروه مالی UBS است که اوایل هفته گذشته اعلام کرد برای نخستین‌بار از دهه 80 میلادی، تولید فولاد چین با کاهش مواجه می‌شود.
«
اندی جی»، اقتصاددان بانک «کامان ولث» استرالیا می‌گوید: انتظار نمی‌رود امسال چشم‌انداز تقاضا برای فولاد در چین بهبود یابد. وی افزود: با ادامه رکود در بازار ساخت و ساز مسکن نیز، بهبود جدی تقاضا برای فولاد بعید است.
گلدمن ساکس با انتشار گزارش 19 صفحه‌ای خود از کالاهای اولیه، پیش‌بینی کرد تولید فولاد در چین امسال یک درصد افت کند اما از سال 2016 تا 2018 میلادی شاهد رشد این بازار باشیم.

 منبع: اقتصادنیوز

۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ۱۰:۳۴
تعداد بازدید : ۶۷۹
کد خبر : ۲۳,۹۴۹
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید